Grudzień 2011, podsumowanie roku
Mijający rok był nadspodziewany dobry dla kancelarii i naszych Klientów. Kancelaria jest ważnym partnerem odpowiedzialnym za rozwój istotnej części biznesu Klientów. Liczba stałych i jednorazowych Klientów rośnie, poszerza się też nasze spektrum działania. Przychód Kancelarii za 2011 r. wzrósł o ok. 75 % w stosunku do 2010 r., jednostkowa ilość świadczonych usług to ok. 250 % usług z 2010 r., kilkukrotnie zwiększyła się ilość prowadzonych spraw sądowych. Druga połowa roku stoi pod znakiem codziennej mrówczej pracy, w tym wielu spraw, które wymagają szczegółowej analizy przepisów i orzecznictwa, ale też pod znakiem zaangażowania w produkcję telewizyjną czy lobbing. 2011 r. to też rok wyzwań organizacyjnych i menedżerskich. Zadaniem na 2012 r. będzie dalsza praca nad zapewnieniem obsługi prawnej najwyższej jakości.