flaga - język polski english version flag
Nawigacja Google Maps do Kancelarii

Jesteś tutaj:  Strona główna » Aktualności » Kara za fikcyjne promocje

2 lutego 2015 r.

Kara za fikcyjne promocje

Zgodnie z nieprawomocną decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów spółka handlująca urządzeniem paramedycznym, zawyżając wartość sprzedawanego towaru wprowadziła konsumentów w błąd, za co została ukarana zobowiązanie do zapłaty 90 tys. zł.

Spółka zajmuje się sprzedażą urządzenia paramedycznego o nazwie RezonMed i suplementów diety. Swoje produkty oferuje konsumentom przez internet oraz na pokazach, podczas których informowała, że regularna cena aparatu to 7 tys. zł, zaś kupując go w czasie pokazu można było uzyskać rabat do 50%. Tymczasem urządzenie nigdy nie było sprzedawane w tej cenie i nie jest to jego rzeczywista wartość. W ocenie Prezesa UOKiK przedstawiona praktyka wprowadza konsumenta w błąd co do rzeczywistej wartość kupowanego towaru, co więcej konsumenci mogli nabrać błędnego przekonania o szczególnej korzyści wynikającej z podjęcia szybkiej decyzji o zakupie.

biznes deweloper dział spadku franki international contracts koronawirus kredyt hipoteczny księga wieczysta majątek małżonków najem nasi klienci nasze sukcesy nieruchomości obsługa spółek ochrona środowiska odszkodowanie opiniowanie umów plan zagospodarowania podatki podwyższenie kapitału podział nieruchomości pracodawca Prawnik Twojego biznesu prawo internetu proces budowlany przekształcenie spółki przetarg - obsługa rejestracja spółek rejestracja znaku reprezentacja w sądzie RODO sprzedaż nieruchomości spółka udziały w spółce umowa inwestycyjna venture capital windykacja wspólnota mieszkaniowa własność intelektualna zamówienie publiczne zarząd spółki